Jom Pi D Bagus Cafe Esok….

6 10 2008

Salam Syawal…

Hari ini dah masuk hari yang ke 6 bulan Syawal…kalau yang posa 6 tu lusa bolehla raya takan dan bagi yang masih beraya aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin. Tahun ni kira raya takanla jugak…tapi macam biasa pagi lepas sembahyang raya mesti pi ziarah pusara ayahanda tercinta. Pejam celik rupanya dah 14 tahun beliau pergi megadap Ilahi. Moga rohnya dicucuri rahmat dan diletakkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amin.

Esok cafe akan mula beroperasi seperti biasa jadi dalam kesempatan ini aku mengalu-alukan kehadiran semua pelangan-pelangan setia d bagus yang rasanya tak sabar menanti nak pekena teh misai kucing dengan nasi lemak panas disajikan pula dengan ayam goreng berempah. Asyik dok makan lemang dengan ketupat je mai la kita tukaq selera pulak. Mai la no esok ramai-ramai kita sembang-sembang balik. Lama dah dok tak bersembang jadi inilah masanya untuk kita kembali bergebang isu-isu semasa yang kian panas dan menggegarkan.

D Bagus sentiasa menanti kehadiran anda….adios


Actions

Information

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s




%d bloggers like this: